Intake – 26.0, Exhaust – 25.8

Широко-фазний розподільний вал збільшує час знаходження клапанів у відкритому стані за рахунок ширших кулачків, що покращує продування циліндра та наповнення його паливо-повітряною сумішшю на середніх та високих оборотах. Він також зміщує час відкриття та закриття впускного та випускного клапана відносно один одного за рахунок збільшеного кута, під яким розташовані кулачки.

Представлений розподільний вал раціонально встановлювати на двигуни зі збільшеного розміру ЦПГ 170 см3 і вище, Головою циліндра зі збільшеними розмірами клапанів, Колінвалом зі збільшеним ходом, що передбачає високу стійкість до навантажень, що в півтора рази перевищують стандартні.

Не має сенсу встановлювати цей розподільний вал на стандартні двигуни скутерів 125-150см3 так як пружина клапанів та інші елементи не впораються з обертанням цього валу. Ваш двигун скутера може бути пошкоджено. Застосовується на моделях із 4-х тактним двигуном GY6, 152QMI, 157QMJ.

Увага! Розподільний вал не сумісний з двигуном GY6 з високою головкою блоку циліндрів (73 мм замість 60 мм) і двигунами 1P52QMI, 1P57QMJ, 153QMI, 158QMJ, 161QML, 161QMK.

Написати відгук

Будьласка авторизуйтесь або зареєструйтеся для перегляду

Спортивний розподільний вал зі зміненими фазами T-ONE, TAIDA - GY6, 152QMI, 157QMJ

  • Виробник: TAIDA
  • Модель: A510
  • Наявність: На складі
  • 3 350₴